tirsdag 7. april 2009

Lenge siden sist + livet mitt suger

Ja, det er lenge siden sist.

Over til det viktige: livet mitt suger om dagen.
Jeg tuller ikke.

La meg lage en fin liste:
- Jeg har enda ikke fått tilbake macen min, så jeg er uten mac hele ferien
- Kneet mitt begynte å gjøre vondt, så jeg dro til legen, og jeg får ikke drive med for mye fysisk aktivitet. Og fysisk aktivitet innebærer å gå i trapper, løpe, hoppe, ri, sparke ninjaspark og andre ting jeg liker ganske godt faktisk. Lege<3
- Jeg er ganske så syk. Okei, jeg er på bedringens vei, men alikevel.
- Jeg fikk ikke jobbe i ferien, som betyr ingen penger.
- Jeg har ikke noe igjen av den forige lønninga pga. polakkfaen.
- Jeg sitter ensom i skogen uten venner.
- Tiden går for sakte, pluss at det kommer ny tid hele tiden.
- Det er såååå mange Disneyfilmer som har kommet ut på dvd som jeg vil ha, men jeg har ikke råd :( (polakkfaen).
- Jeg finner ingen UBS-kabel i dette huset.

Er det synd på meg?
Svar: Ja.


Men ellers er det påske, og jeg får godis av mamma (som er masse usunne greier som kommer til å bli i kroppen min til evig tid fordi jeg ikke får trent noe).
Men uansett, hurra for påske :)
Og så jobber jeg md Mari, Alexander og Kevin på en dokumentar som jeg tror kommer til å bli superfun.

Flinka som lista opp bra ting også, det er meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar