torsdag 5. mars 2009

Du!

Du! Ja du ja. Jeg er sur på deg. Akkurat deg som leser dette. Fordi du ikke kommenterer! Jeg vet det finnes noen folk som leser dette, og jeg vil ha kommentarer. Om ikke du har skjønt det allerede har jeg det ganske forferdelig, og siden du tar deg tid til å lese om forferdelighetene jeg setter meg ned og skriver for å underholde dere med burde dere ta dere tid til å kommentere litt. For det er trist for meg at utenforstående som leser bloggen min ikke tror at jeg har venner.

Forresten er jeg også syk i dag, og det synes jeg er bæsj. Og så må jeg til Hamar på Hedmark Høyres årsmøte i helga, og sitte der og være syk og trist, og det blir ikke gøy. Men litt gøy alikevel. 

Men ja, kommenter mer, ellers kommer jeg til å bli så trist at jeg ikke orker å skrive mer, og da kan dere angre da! Fy søren.

8 kommentarer:

  1. Hei! Jeg føler meg LITE inkludert og ivaretatt (eller noe)!

    SvarSlett
  2. Du er jo den mest perfekte bloggleseren jeg har <3<3
    Jeg kaller deg for FlotteMorten :D

    SvarSlett
  3. jeg synes du bør skrive mer! Jeg er en trofast leser og kommentator(?) som titter innom ganske ofte, og når jeg ikke finner noe å kommentere blir jeg riktigså skuffet!

    SvarSlett
  4. Jeg leser masse masse !
    Gir deg noen små veldedighetsklemmer fra tid til annen ;)

    SvarSlett
  5. Okei, jeg skal prøve så godt jeg kan Morten :)

    Jeg skjønner ikke at du leser når du ikke kommenterer så mye.. Men takk søta <3

    SvarSlett
  6. Jeg kommenterer ikke hos deg, fordi du ikke kommenterer hos meg, enkelt og greit ;)

    SvarSlett
  7. Du svarer jo ikke når jeg kommenterer hos deg da!

    SvarSlett
  8. dette er første gang jeg er på bloggen din og jeg kommenterer nåååå;) hvis det går da. frän silllje

    SvarSlett