tirsdag 3. mars 2009

En Pug Dog


Dette er en Pug. Akkurat hunden synes jeg at er litt søt. Den er liten og ser litt sur ut. Når sånne små ting ser sure ut er det søtt. 

Men! På skolen har vi en jente. Hun irriterer meg veldig, men jeg har ikke helt skjønt hvorfor. Så satt jeg hjemme med Frida og begynte å tenke på denne jenta. Så jeg fant et bilde av henne, og Frida hadde akkurat de samme følelsene som meg. Hun er liten, stygg og irriterende. Hun ser sur ut, og er nok sur også. Hun ser ut som en sånn som synes hun er pen og best. Hun er teit. Og hun ser ut som en pug! Hun er stygg, liten og ser ut som en rar hund. Og alikevel klarer hun å se ut som at hun mener hun er bedre enn andre. 

Det er imponerende.

3 kommentarer:

  1. awww, såså..Dytt henne så hun faller på isen, kanskje hun slår hodet så hardt at hun blir hjerneskadet - og så kan du .. Dytte henne en gang til sånn at hun ikke kommer seg opp igjen (hun er jo hjerneskadet!) :D

    SvarSlett
  2. Jeg elsker tanken på å dytte henne en gang til :D

    SvarSlett
  3. Nå liker ikke jeg henne mer heller. Jeg hadde ikke noe i mot henne før, men nå har jeg det! Jeg liker IKKE! Enkelt og greit! Dytt henne to ganger du ;)

    SvarSlett