lørdag 10. januar 2009

Du kan også!

Hei, jeg heter Jorid. Jeg er negativ. Jeg er ikke alltid negativ, bare nesten. Jeg har ingenting å være negativ for, jeg bare er det. Om du føler at du rett og slett er litt for glad, eller du føler at du ikke klarer å være den ekte deg, da kan du lære noe av bloggen min, for alle er egentlig negative, og jeg har tenkt til å lære alle sammen om hvordan et kan bringes ut. Akkurat nå er jeg ikke så sur, fordi Krista er søt, men de dagene jeg føler for å spytte noen i øyet, er de dagene jeg skal skrive fine, lærerike blogger for alle dere over-konstant-bæsje-positive mennesker jeg egentlig ikke orker tryne på. 

Håper dere kommer til å kose dere, og om dere ikke gjør det får dere skylde på Krista, for det er hun som tvinger meg til å blogge. 

Ha det så bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar