tirsdag 13. januar 2009

Store problemer!

Jeg har alt for mye å gjøre! Det er det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid til å gjøre ingenting denne uka. Det er slitsomt, for jeg liker å gjøre ingenting, jeg setter så pris på å se på klokka og se at den er 23.00 og jeg vet at jeg har ikke gjort noe, og jeg har heller ikke hatt noe jeg må gjøre. Og det får jeg nok ikke oppleve en eneste dag denne uka. Det er ganske så slitsom. Men jeg klarer det, fordi jeg er så tøff og sånt.

Nå sitter jeg på biblioteket med Krista, og jeg skulle kanskje ha gjort norsk, men jeg vil ikke. Jeg vil heller sitte her med musikk på ørene og tenke. Jeg tror kanskje at det er det største problemet, jeg drømmer meg alltid bort, og da hoper alt seg opp, og blir til sånne her stresse-uker. I tillegg har jeg jobb, og diverse kose-greier å gjøre denne uka, og kose-greier blir ikke kos når jeg er stressa. 

Jeg tenker også endel på at jeg skulle vært flinkere til å gjøre denne bloggen mer interesant, men det får jeg ta når jeg føler at jeg har tid til det. Eller kanskje ikke, for da får jeg mer å klage på. 

En annen ting jeg kan klage på er alle ungene som er overalt hvor jeg er. De er på biblioteket (greit, det er for alle, men jaaa), de er i svømmehallen og de er på skolen min. Hjelp! 

Det kommer også noen rare lyder fra mac'en min.

Sånn, nå har jeg klaga. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar