mandag 19. januar 2009

Krista den Hellige


Nå trodde vel alle at dette skulle handle om Krista Bergersen, men det skal det ikke. Vesnet som dette handler om er strengt tatt oppkalt etter Krista B, men hun er mye mer spesiell enn det Krista er (ja, det er mulig).

Jeg var med min mor, min far og min søster på IKEA. Min søster var gravid og var stresset og sur, og vi begynte å småkrangle, som vi ofte gjør. Så gikk jeg for meg selv, og min mor kom etter. Og da så jeg den! En fin prikkete kamel med grønn hale og tunga ut av munnen! Og fordi min mor syntes at min søster var urimelig og slem fikk jeg denne kamelen! Og den ble døpt Krista den Hellige, og den er noe som gjør meg litt gladere i hverdagen. Øvers i denne bloggen ser dere et bilde av herligheten. Hun er en skjønnhet uten like, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar