søndag 25. januar 2009

Gjøvik, elevorganisasjonen

Så slitne er vi nå :(

I helga har jeg vært på Regionalt Seminar i Gjøvik. Her har vi lært en hel masse om elevrådsarbeid og sånt som vi visste fra før, fordi vi har et så genialt elevråd. Det har ihvertfall jeg og Turi funnet ut. Det er også masse trivelige folk her, og vi har lekt masse. Det har vært gøy.

I går hadde vi debattkurs. På det kurset jeg var med på skulle vi øve på å debatere, men vi skulle spille roller. Gruppa mi fikk først i oppgave å være positive, gladkristne og hypokondere. Vi lo masse, og fikk vite masse om at Turi hadde litt vondt i armen, men det gikk helt fint, og at Bjørn Harald fikk slitasjesakder av pistoler, og syntes at knapper var mye bedre. 

Når jeg skulle debatere var jeg engasjert, full og uten meninger. Jeg var kanskje ikke så god på engasjert-delen, men jeg var ganske så flink på å være full. Selv om jeg datt av stolen og skada beinet mitt igjen var det kjempe gøy. Andre gøye ting vi har gjort er å leke mafia, spille fantasi og dusje. 

Jeg har også blitt mye bedre kjent med Nadiya, selv om det virker som at hun kjente meg fryktelig godt fra før, noe som resulterte i et overrasket-tryne som vi har ledd av masse senere. 

Men nå er jeg sliten. Jeg er kjempe sliten! Har sovi kjempe dårlig, har vondt i foten, og jeg hater elevråd nå. Mest snakk om det. Bah, for er slit. Jeg vil hjem og sove, og jeg vil at noen skal massere ryggen min og jeg vil slutte å fryse. Hjelp! Hjeeeeeeeeeelp?!?!?!

Og Turi, jeg driter i skrivefeil, okei? Og slapp av, hatet til elevrådet går over..

2 kommentarer:

  1. Bra du hadde en fin helg ^^Selv om du gikk glipp av en fin tur på puben ;) Du må slutte å skade foten din, det er ikke bra for deg :p

    SvarSlett
  2. Det var nok verdt det :p
    Stakkars fot ja..

    SvarSlett