mandag 19. januar 2009

Noen ganger ganske ofte

Her er jeg med Kine i helga. Her er jeg glad.

Noen ganger ganske ofte trenger ikke jeg noe spesielt å være negativ for. Da bare er jeg det. Jeg kan hate alt, ting jeg vanligvis ikke ville brydd meg om. I dag finner jeg ikke på noe å ta et idiot-portrett-bilde-æsj av, jeg har vondt i ene øret og jeg er møkk-sliten. 

Jeg tror jeg kan rope til folk. Jeg synes de er teite, alle sammen. De går rundt og gjør masse teite ting. Hvorfor kan ikke folk bare gjøre normale ting, og hvorfor kan ikke folk bry seg om det jeg bryr meg om! 

Og hvorfor kan ikke jeg prøve å se litt positive ting, istede for å prøve å gjøre alt negativt. Verden har ikke gått under enda. Faen. Jeg er kvalm. Kvalm av negativitet. Hvem annen får til det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar