lørdag 17. januar 2009

halv-bra lørdag

Fine jenter jeg skal tilbringe helgen sammen med :)

I dag har jeg jobba, noe som var skikkelig slitsomt og kjedelig, ihvertfall når man skal noe då gøy senere i helga som jeg skal. Men klokka ble da 3 etterhvert, og jeg dro hjem :) Så dusja jeg og skar meg på leggen med barberhøvelen, og det var skikkelig vondt og unødvendig..

Men nå sitter jeg bare her, og jeg trenger ikke engang stresse, fordi jeg har verdens beste mamma som syntes synd på meg fordi jeg måtte gå til bussen så tidlig fordi øl-salget stenger 18.00, og jeg skal ta bussen 18.50, så hun og min far drar innom en butikk og handler for meg. Snille mamma og pappa <3

Etterpå skal jeg til Kine, og det blir kjempe kos håper jeg på^^ Selv om Kine er rar og det er juletre-fest.. Dumma^^

Og i morgen skal jeg, Kine, Siri og Holi på Disney on Ice, og det skal bli så gøy :D Hurraaaaaa!!!!

Etter jobb og kutting er helgen perfekt!

2 kommentarer:

  1. den hadde nok vært ekstra bra om krista var med; D

    men du får kose deg : )

    SvarSlett