mandag 12. januar 2009

Hvorfor er jeg negativ i dag?

I dag er jeg negativ fordi jeg var hjemme i skogen og måtte stå opp en time før jeg vanligvis står opp. Det var slitsomt. Og jeg fikk ikke sove i går, og at jeg måtte stå opp tidligere enn vanlig gjorde alt mye værre. Og så sa mamma at det var min egen feil fordi jeg sov 4 imer på dagen i går, men herregud, jeg var jo trøtt! La dine barn få sove når de er trøtte. Det skal ihvertfall jeg, om jeg får barn, noe som er ganske usansynlig, siden jeg nesten drar av armene på de som skriker på bussen og i butikken.

Btw, så var jeg på Elkjøp på fredag, og der var det en satans-unge som skreik når vi sto i kø før kassa. Og jeg hata den ungen så jeg nesten døde, men så da de ndelig kom frem til kassen sa faren :"Hei, jeg vil bytte denne her," og dytta ungen mot disken, og da hata jeg den ikke så mye fordi det var litt gøy. Så om jeg er morsom når jeg er over 25 skal jeg kanskje få en unge. 

1 kommentar:

  1. Mamma klager også da jeg sover på dagen og vekker meg å sånt.. bare for at noen er mer gla i å sitte oppe på kvelden enn å sitte kope midt på dagen syns jeg foreldrene kan respektere; D

    SvarSlett